WEARIN' THAT HAT LIKE IT ISN'T ALL THAT MUCH TO ASK FOR

 
 
 
 
I lilla Ljusdal var jag den enda som var sugen på att åka downhill, men blev snabbt övertalad att vi istället skulle åka iväg på auktion. En riktig favorit när man kommer upp hit, särskilt när utroparen har humor, tyvärr fick jag inte riktigt tag i grejerna jag ville ha. Förälskade mej i en liten kista formad som en stock i mörkt trä och en oriental inspirerad lampa, istället fick det bli den här röda grejen längst ner. Kan ni gissa vad det är?
Mysigt som fasen är det här ute, bland alla hästar i trädgårdarna. Jag och pappa är inte längre de enda inneboende gästerna hemma hos min syster utan vi har fått sällskap av Mimi, en kanin som hoppar omkring i lägenheten. De är nämligen kaninvakt till min systers mans brors barn. Där blev det långt, gonatt på er nu iallafall. Snart börjar nästa händelserika dag.

Kommentarer
Postat av: Hanbakochfram - sexbloggen om allt och inget

Hattask?

2013-07-08 @ 22:45:02
URL: http://hanbakochfram.se

COMMENT HERE:

NAME:
REMEMBER ME

E-MAIL: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

COMMENT:

TRACKBACK

Follow on Bloglovin