MADELEINE MARRIES IN VALENTINO

Den viktigaste detaljen med ett bröllop är självklart klänningen, jag är ju modedesignelev. Och jag bara längtar längtar längtar efter att få se Maddes klänning! Victorias med båtringningen var en väldigt klassisk och typisk model och jag hoppas Madeline tagit efter Chris med amerikanskt överdåd. Jag är väldigt sugen på en klänning med lite genomskinliga spetsdetaljer, pärlbroderier, massor med mönster, men ändå enkla snitt. Som kunglighet har hon strikta regler att hålla sig till när det kommer till klänningen såsom att den får inte vara för urringad, inga höga slitsar och inget för genomskinligt. Men jag hoppas verkligen på att få se Madde med ett hundra miljoner meter släpp, vågigt hår och lite accessoarer med fokus på en extravagant åtsittande coutureklänning med broderier överallt och hög i halsen! Grattis Madde! Tihi!

Kommentarer

COMMENT HERE:

NAME:
REMEMBER ME

E-MAIL: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

COMMENT:

TRACKBACK

Follow on Bloglovin